TOP STORIES

Életközép.Válság? - 200 órás önismereti csoport

Nem csak a húszéveseké a világ

Hisszük, hogy kortól, nemtől, élethelyzettől, szexuális orientációtól és minden mástól függetlenül mindenkinek joga van az érzéseihez, a vágyaihoz, és hogy mindezeket szabadon kifejezze, ezek mentén az élete fontos döntéseit meghozza, és az élet örömeit a saját módján élvezze. Genderre érzékenyített vezetőkként biztosítjuk a tabuk nélküli, ítéletmentes környezetet ehhez az izgalmas, néha küzdelmes, néha könnyed, de mindenképpen felszabadító felfedező úthoz önmagad felé.

Új kampányt indítunk!

A Nézőpontváltó Egyesülettel,  amely az egészségmegőrzés alapjának tekinti a gondolatok megújítását magában foglaló betegségmegelőzést, új területre merészkedünk a figyelemfelhívás, és az ismeretterjesztés eszközeit segítségül hívva.

Az új tárgykör ugyanolyan óriási, társadalmi tabutémának számít, mint a daganatos- és egyéb krónikus betegségekkel, a haldoklással, vagy a halállal kapcsolatos kérdések.

 

Ez a terület az élet közepi válság gyűjtőfogalomba tartozó fizikai-, szellemi-, és főként mentális öregedés, a menopauza, klimax.A célunk erről a tabutémáról egy nyílt, közösségi párbeszéd kialakítása, amelyben fontossága szerint nem különböztetjük meg az eltérő tünetekben megmutatkozó férfi- és női változókort, hanem egységesen, és holisztikus szemléletben mutatjuk be azokat a szemléletváltás elősegítése érdekében.

Pataki Katinál és Generál Péternél a Kócsolomban

Fejlődj, hogy fejleszthess! - erre biztatjuk a coachokat Simon Katával.  Arra vállalkozunk , hogy a sokadik technika átadása helyett inkább azt az eszközt fejlesszük, amit a coach leginkább használ: a saját személyiségét.

Please reload

Én, a Segítő -BRAND ME! workshop-sorozat a hiteles személyes márkádért

A BRAND ME! az Improve új workshop-sorozata, amely nem marketing, hanem önismereti oldalról közelíti meg a személyes márka kérdését. Mert mi abban hiszünk, hogy a hiteles személyes márka alapja a mély önismeret!

Workshopjainkat olyan segítő és fejlesztő szakemberek számára ajánljuk, akik a szakmai identitásuk építésén, vagy újraépítésén dolgoznak.

Hogy vagy? - Egyedülálló projekt nőknek

A Hogy vagy? projekt elindult, és ha minden a terv szerint halad, egy év múlva már többet fogunk tudni arról, milyen ma Magyarországon nőnek lenni. Úgy értve, hogy igazából milyen.

Egészen rendhagyó kezdeményezést indítottak az Üvegplafon blog szerzői, illetve hozzájuk csatlakozó szakemberek.

Hagyományos apák, modern fiúk - írásunk az Üvegplafonon

A Magyar Férfi erős, domináns. Identitásának meghatározó része, hogy irányító pozícióban van, ami legtöbbször abban gyökerezik, hogy nagyrészt ő gondoskodik a család anyagi javainak előteremtéséről. Az a férfi, aki – ha mégoly tudatosan is, és akár csak átmeneti időszakra – ezt a szerepet átváltja egy másik, ráadásul számára szokatlan szerepre, komoly identitásválságba kerülhet.

Please reload

Legfrissebb!